biuro@logicos.pl

600 996 881

Badania marketingowe


Wiedza jest bezcenna. Aby ją zdobyć trzeba zadawać odpowiednie pytania i dobrze rozumieć odpowiedzi. Zapraszamy do wspólnego odkrywania kwestii istotnych dla Państwa firmy: możemy razem się dotrzeć do nowych obszarów i możliwości. Pasję działania łączymy z rzetelną wiedzą, dzięki czemu wyniki naszych badań umożliwiają podejmowanie odpowiednich decyzji. Gwarantujemy indywidualne podejście do przygotowywania, prowadzenia i raportowania badań, aby wypływające z nich wnioski przynosiły wymierne korzyści.
Wyniki badań przedstawiamy w jasny i zrozumiały sposób. Rekomendujemy interesujące i nowatorskie wykorzystanie uzyskanych wyników oraz konkretne działania.
Każdy projekt powierzany jest osobom z wieloletnim doświadczeniem w badaniach rynku, specjalistom w zakresie marketingu, socjologii, psychologii i metodologii badań. Zapewniamy wysoką jakość realizacji badań i rzetelną pracę ankieterów.
Realizujemy badania marketingowe B2C i B2B oraz w obrębie organizacji. Dzięki nam dowiedzą się Państwo, o czym myślą klienci, czego oczekują, co kupują i dlaczego. Zajmujemy się realizacją badań wspierających zarządzanie zasobami ludzkimi w firmach.

Opcjonalnie:
Oferujemy następujące badania:
  • wielkości rynku
  • otoczenia konkurencyjnego
  • segmentacji rynku
  • optymalnej ceny
  • percepcji marki na tle marek konkurencyjnych
  • postaw konsumentów wobec marki
  • miejsca produktu w odniesieniu do wyrobów konkurencji, skojarzenia z produktem
  • źródeł postaw i zachowań w stosunku do produktu
  • satysfakcji klientów
  • testów produktów i konceptów produktowych
  • procesów podejmowania decyzji o zakupie
  • efektywności komunikacyjnej przekazu reklamowego
  • jakości obsługi klienta
  • satysfakcji pracowników
  • kultury organizacyjnej i relacji międzygrupowych
  • opinii pracowników oraz reakcji personelu na zmiany i innowacje
  • ewaluacyjne projektów

Realizujemy projekty badawcze stosując metody ilościowe, jakościowe oraz desk research. Wykorzystujemy m.in. następujące metody i techniki:
  • wywiad bezpośredni realizowany przez ankieterów
  • sondaż telefoniczny w systemie CATI
  • ankieta pocztowa
  • ankiety prasowa
  • ankieta audytoryjna
  • badanie wrażliwości cenowej PSM, PSM (+)
  • tworzenie map percepcji wizerunku marki
  • analiza tabel współzależności
  • analiza skupień (cluster analyze)
  • analiza czynnikowa (factor analyze)
  • analiza regresji (regression analyze)
  • analiza conjoint (conjoint analyze) i inne
  • zogniskowany wywiad grupowy (focus group interview, FGI)
  • grupa kreatywna (creativity group)
  • brief group
  • extended group
  • mini group
  • affinity group
  • copy-test
  • indywidualny wywiad pogłębiony (individual in-depth interview IDI)
Posiadamy własne studio badań focusowych
Powrót

KONTAKT


Biuro:

tel. 660 545 573
e-mail. biuro@logicos.pl
Izabela Bejma-Bąk

tel. 600 996 881
e-mail. szkolenia@logicos.pl
 
ul. Łochowska 4, 86-005 Lipniki

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb.
Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.    Dowiedz się więcej    Zamknij ten pasek